Handlekurv: 0

Tøm innkjøpsliste

Du har 0 ordrerader i innkjøpslisten.
Er du sikker på at du vil tømme innkjøpslisten?

Din innkjøpsliste er tom

Ofte stilte spørsmål

Hvordan blir jeg kunde i Ahlsell?

Du fyller ut følgende skjema som du finner her.

Hvilke åpningstider har dere?

De fleste av våre Proffsentre holder åpen mandag- fredag kl. 07.00-16.00, unntak finnes.

Her finner du Proffsentrene i din region.

Hvem spør jeg om leveringer fra Ahlsell?

Kontakt lokal selger. Kontaktdata finner du på "Mine sider" i nettbutikken.

Hvem kontakter jeg når jeg har spørsmål om produkt i nettbutikken?

Kontakt din lokale selger. Du finner navn og telefonnummer under "Mine sider " i nettbutikken.

Hva gjør jeg når jeg ikke har fått varene jeg har bestilt på nettbutikken?

Kontakt din lokale selger. Du finner navn og telefonnummer på "Mine sider" i nettbutikken.

Hva gjør jeg for å få handle på Ahlsells nettbutikk?

Har du allerede kundenummer hos oss fyller du bare ut søknad her. Alternativt kan du kontakte din lokale selger.

Kan jeg som privatperson handle i butikk?

Nei, vi er en grossist som kun selger varer til firma med registrert kundenummer.

Kan jeg hente varene mine selv dersom jeg må ha de med en gang?

Ja det er mulig, men det må avtales med selger først som lager en henteordre.

Er det helt sikkert at jeg får varen min, dersom den er på lager?

Ja, vår leveringssikkerhet er 99,5%.

Hvordan betaler jeg i butikk?

Har du et kundenummer hos oss kan du betale med kort eller vi kan sende deg en faktura. Vi aksepterer imidlertid ikke American Express eller kontanter.

Når kan jeg få produkter som ikke finnes i butikken?

Dersom vi har varen på sentrallageret kan du normalt få den dagen etter. Nord for Grong og Brønnøysund vil du normalt få levering dag 2-3. Vi kan sende deg varen til din forretningsadresse.

Kan jeg scanne varene selv når jeg handler i butikken?

Ja i alle våre Proffsentre kan du scanne dine varer selv.

Tilbys det gratis Wifi i butikkene?

Ja i de fleste av våre Proffsentre er det gratis Wifi.

Hvordan får jeg svar på spørsmål om spesifikke varer?

Ring vårt sentralbord på tlf 51 81 85 00 så setter vi deg i kontakt med rett person.

Hvordan får jeg utbetalt en kreditnota når jeg ikke har en faktura å trekke den fra?

Kontakt vår reskontroavdeling på tlf _________ så får du hjelp.

Hvor henvender jeg meg når jeg har en reklamasjon?

Ta kontakt med din lokale selger så får du hjelp.

Har Ahlsell miljøsertifisering?

Ahlsell er kvalitets- og miljøsertifisert i henhold til ISO 14001 og 9001.

Hva betyr symbolet ”e” på noen av Ahlsell’s produkter?

Produkter som har minst 20% lavere energiforbruk blir merket med ”Energieffektiv”.

Hva har Ahlsell som ikke andre grossister har?

Vi har bredere sortiment. Vi utvikler tjenester og systemer for å gjøre hverdagen enklere for våre kunder.

Er det fare for at Ahlsell mister spisskompetanse på grunn av bredden i sortimentet?

Spisskompetanse kommer alltid til å finnes i Ahlsell. Vi setter sammen team som til sammen løser kundens utfordringer.

Finnes Ahlsell bare i Norge?

Ahlsell driver sin virksomhet både i Norge, Sverige, Finland, Danmark, Estland og Russland.

Hvorfor kjøper Ahlsell så mange bedrifter?

Ahlsell’s strategi er å bli markedsledende innen alle marked og alle produktområder. Dette oppnås både gjennom organisk vekst og oppkjøp. Gjennom kjøp av virksomheter øker vi både tilgjengelighet og service i lokalmarkedene.

melding fra Ahlsell

Javascript er avstengt i din webbleser. For full funktionalitet anbefaler vi at du slår på Javascript

melding fra Ahlsell

Cookies er Inaktivert. For at nettsiden ska fungere korrekt må webbleseren tillat cookies.