Tøm listen

Er du sikker på at du vil tømme listen?
Handlekurv:
0

Tøm innkjøpsliste

Du har 0 ordrerader i innkjøpslisten.
Er du sikker på at du vil tømme innkjøpslisten?

Din handlekurv

Noe gikk galt når prisene skulle lastes ned. Forsøk igjen.

Din handlekurv er tom

Reklamasjon

Få dekket ekstra kjøring og jobb forbundet med reklamasjoner.

Som Ahlsell Partner utvidet reklamasjonsgaranti forbundet med å reinstallere defekt vare hos kunde.

Disse rutinene gjelder:

  1. Utfylling av skjema: Partnerkunden registrerer sitt ønske om å få dekket kostnader ved utskifting av defekt produkt via dette skjemaet.
  2. Registrering: Reklamasjonen vil snarest (senest innen 1 uke) bli registrert i Ahlsell sitt system og kunden blir kontaktet av respektive selger.
  3. Finne løsning: I dialog mellom kunde og Ahlsell blir det avtalt en løsning på reklamasjonen. Blir det avtalt at Ahlsell skal dekke kostnadene, blir beløpet kreditert kunden. I de tilfelle leverandører tar på seg det hele ansvaret, registreres saken som løst fra Ahlsell sin side.

Avtalt timepris er satt til kr. 540.- og avregnes i henhold til medgått tid dog maks 2 timer pr reklamasjon. Dersom en Ahlsell Partner ser at arbeidet med utskifting av defekt materiell vil ta mer enn 2 timer, forplikter de seg til å ta kontakt med sin lokale selger før videre arbeid utføres.

Melding fra Ahlsell

Javascript er avstengt i din webbleser. For full funksjonalitet anbefaler vi at du slår på Javascript