Noe 20-årsjubileum har han ikke feiret, men han mimrer tilbake med en viss stolthet. Og hvis imitasjon virkelig er den fremste form for smiger, har han god grunn til å være stolt.
– Det er mange som har prøvd å kopiere oss opp gjennom årene. Men det er jo noe med at kopien aldri blir like god som originalen, smiler Melkevig.
Trenger ingen introduksjon
Produktet ble utviklet for at montører enkelt skal kunne trekke røranlegg i steder der det er vanskelig å benytte prefix. Det er ingen løse sneller, og kablene er glatte og lette å trekke – rett ut av esken.
– Jeg tror så godt som alle elektrikere kjenner til dette produktet i dag. For dem har det gitt en enklere og mer effektiv hverdag. Bedre oversikt og mindre rot betyr både tid og penger spart.
Magne Erik Sagvold, produktsjef for kabel og e-verk i Ahlsell, bekrefter det Melkevig sier.
– Dette er definitivt produktet vi selger mest av i det sortimentet. TECCON er et kjent merke, og innredningen i mange elektrikerbiler er jo til og med designet rundt utseendet på Anti Twin-eskene.

En liten makeover
For et halvt års tid siden kom det velkjente produktet i helt ny drakt. Innholdet er det samme, men esken har fått et designmessig løft.
– Den ser mer profesjonell og tidsriktig ut nå. Esken er selvsagt fremdeles laget av papp, sier Melkevig i TECCON.
Rogalandsbedriften var for øvrig tidlig ute med å bruke nettopp papp. Den daglige lederen tror det blir et stadig tyngre lodd på vektskålen at de unngår plast og plastdeler.
– Esken er laget av papp som er resirkulert opptil 7 ganger. Slike ting er jo noe flere og flere blir bevisst på, og vi merker at det er viktig for kundene våre. Så om du vil du velge miljøvennlig, er dette et naturlig valg, sier han.
Toget stopper ikke
Selv om esken er laget av papp, tåler den i dag fuktighet. Det er en av mange forbedringer de har gjort underveis. For Melkevig tror ikke på å hvile på laurbærene.
– For noen år siden hadde vi en stor kampanje hvor vi samlet inn tilbakemeldinger fra kundene våre. Det førte til flere forbedringer på både esken og produktet. Det er helt avgjørende for oss å lytte til hva markedet sier, forklarer han.
I tillegg oppgraderer TECCON stadig egne produksjonsmetoder, som igjen gir flere muligheter til å ytterligere tweake produktet.
– Det er gøy å se at salget fremdeles øker, og dette produktet skal bli enda bedre, sier han og avslutter:
– Vi kan aldri si oss ferdig.