Erik Vellesen har hatt en lang og spennende reise i ekspansjonen av sitt eget firma, som han i dag eier med to andre partnere. I løpet av de mange årene der han kombinerte elektrikerarbeid med kontoroppgaver på kveldene, har han fått mye erfaring med de ulike forsikringsselskapene.
— Vi har vært innom flere ulike forsikringsselskaper. Da vi var et mye mindre firma var vi medlem hos en annen kjede, men etter hvert som vi vokste opplevde vi at forsikringsavtalen gjennom den kjeden ikke passet for oss, innleder Vellesen.
Et trygt valg
For et par år siden ble Vestre Aker Elektro medlem i Ahlsell Partner. Da tok bedriften et dypdykk ned i de ulike forsikringsavtalene de kunne velge mellom – og landet til slutt på at partnerfordelen LY Forsikring var det beste alternativet.
— Vi valgte LY Forsikring fordi de kunne levere gode avtaler til en god pris, og ikke minst hadde de en meget dyktig kontaktperson som vi følte oss trygg på. Han har vært med oss hele veien siden, sier Vellesen.
På kundenes side
Vellesen og kollegene fikk et meget godt førsteinntrykk av LY Forsikring allerede etter første presentasjon av forsikringsselskapets vilkår, verdier og virksomhet.
— Vi fikk inntrykk av at dette var en seriøs bedrift gjennom den fantastiske introduksjonen vi fikk av LY fra kontaktpersonen. Vi følte oss veldig trygge på at LY stod på vår side og ville håndtere uhell uten noe større diskusjon – og vår erfaring til nå er at det inntrykket fremdeles stemmer.
Smidig håndtering
Verken Vellesen eller hans partnere i Vestre Aker Elektro er interessert i å bruke verdifull tid på administrativt arbeid knyttet til forsikringen dersom uhellene først er ute. Det slapp de da noen av varebilene fikk skader.
— LY Forsikring håndterte de casene på en smidig måte, de var enkle å kommunisere med og det ble ikke noe større diskusjon, så vi er godt fornøyd med kundebehandlingen deres.
Snakker samme språk
Hvert år har Vestre Aker Elektro og LY Forsikring en gjennomgang av vilkårene, som Vellesen forteller er samlet i en stor bok. Da får de forklart det tunge forsikringsspråket på en forståelig måte.
— Kontaktpersonen vår booker et møte med oss, og så går vi gjennom alle punktene sammen. Da får vi stilt våre spørsmål og sitter igjen med en god forståelse. Vi synes det er veldig greit med en ordentlig gjennomgang «face to face» i stedet for at vi får tilsendt alle vilkårene og måtte bruke unødvendig tid på å sette seg inn i det tunge lesestoffet, avslutter han.
Som Ahlsell Partner får du tilgang til markedets beste forsikringsavtale, med garantert 15 % rimeligere forsikring enn du har i dag! Snakk med oss i Ahlsell om Ahlsell Partner og LY Forsikring – for samme vilkår som du har nå, til en rimeligere pris.