Ahlsell Office – gjør det enklere å være håndverker
Ahlsell Office er brukervennlig, fleksibelt og sørger for effektive rutiner tilpasset din bedrifts behov. Effektiviser de administrative oppgavene med automatiske løsninger, og utnytt fordelene det gir å ha et komplett verktøy som gir deg full oversikt over hele bedriften.
• Full kontroll på alle administrative oppgaver i en og samme løsning • Kompatibel på mobil, nettbrett og PC • Kun ett brukernavn og passord for samtlige løsninger • Automatiske oppdateringer og back-up • Mer tid kunder, medarbeidere og egen fritid • Prisgunstig
1. Gi tilbud: Lag tilbud og send det digitalt til kunden. Tilbudet godkjennes elektronisk og gjøres om til en ordre. 2. Registrer ordre: Registrer ordren og velg utfører. Utfører registrerer timer og materiell direkte i ordren. 3. Planlegg ressurser: Lag tidsplan, fordel ressurser og del med dine ansatte.
4. Arbeid: Med Ahlsell Office har dere mer tid til kunden og selve arbeidet! 5. Timeregistrering: Registrer timeforbruk fortløpende. Registrerte timer legges til ordren og blir lagret som lønnsgrunnlag. 6. Materiellregistrering: Bestill materiell enkelt fra Ahlsell – artiklene blir registrert direkte på ordren med dine rabatter. Artikler og priser fra Ahlsell og andre grossister er oppdatert.
7. Dokumentasjon: Enkel dokumentasjonshåndtering med integrasjon mot Boligmappa. 8. Fakturering, regnskap og lønn: Når jobben er fullført ligger den klar for fakturering. En modul for kundefordringer kan overvåke fakturaer og innbetalinger. 9. Nyt den gode flyten du får i bedriften!