Vi oppdaterer våre systemer, og nettbutikken vil ikke være tilgjengelig fra ca kl 08-14 søndag 24. september.
Nettbutikk
Jeg har problemer med å logge inn!
Hva gjør jeg for å få handle på Ahlsells nettbutikk?
Hvem kontakter jeg om feil i nettbutikken?
Dersom du oppdager feil eller mangler i nettbutikken som bilder eller tekst ber vi deg sende dette til
No+ Katalog
Hvorfor finner jeg ikke det produktet jeg leter etter ved søk?
Dersom du ikke får tilstrekkelig treff ved et produktsøk, kan det skyldes at du har skrevet produktet feil, eller brukt flertallsform (f.eks. "hansker") istedet for entallsformen (f.eks. "hanske").
Bruk heller korte ord ikke lange, for så å benytte filter for å få best mulig treff.

Vær obs på om man har valgt i filter lagerført så husker nettbutikken dette til man ev. tar bort haken igjen.
Den beste måten å søke etter produktet på er å benytte artikkelnummeret.
Hvordan sletter jeg handlekurven?
For å slette varelinjer i handlekurven trykker man på X utenfor den enkelte linje. Ønsker man å slette helekurven trykker man på Tøm Handlekurven.

Hva betyr tallet som viser antall treff i nettbutikken?
Ved et søk eller filter i nettbutikken vises antall VAREGRUPPER og ikke antall ARTIKLER. Under hver varegruppe kan det ligge flere varianter med hver sine artikkelnumre.

Hvem kontakter jeg når jeg har spørsmål om produkt i nettbutikken?
Kontakt nærmeste salgskontor du finner alle her.
Dersom du er pålogget kontakter du din lokale selger. Navn og telefonnummer finner du under «Mine sider»

Hva gjør jeg når jeg ikke har fått varene jeg har bestilt på nettbutikken?
Ta kontakt med kundesenteret her.
Dersom du er pålogget kontakter du din lokale selger. Navn og telefonnummer finner du under «Mine sider»

Eller du kan gå på Mine sider – Ordreinformasjon. Her kan du søke på alt av ordre på ditt kundenummer.

Ahlsell Nettbutikk Brukeradministrasjon
Jeg er administrator for vår kundekonto \ kundenummer
Bruker dokumentasjon finner du Her