0

Tøm listen

Er du sikker på at du vil tømme listen?
Handlekurv:
0

Tøm innkjøpsliste

Du har 0 ordrerader i innkjøpslisten.
Er du sikker på at du vil tømme innkjøpslisten?

Din handlekurv

Noe gikk galt når prisene skulle lastes ned. Forsøk igjen.

Din handlekurv er tom

— Ikke én dårlig opplevelse på fire måneder!

08.03.2022

Jannicke Fagerbakke er butikksjef i den populære Ahlsell-butikken på Åsane i Bergen. Hun er blant de ferskeste butikksjefene i systemet vårt, men har allerede brukt sine 15 år med erfaring på butikkdrift til å sette sitt stempel på butikkopplevelsen til kundene.


Jannicke forteller at mye av drivkraften hennes ligger i å skape resultater, og spesielt når de kan skapes sammen med andre.

— Jeg vil levere gode resultater, det er en personlig drivkraft, men motivasjonen finner jeg i de rundt meg. Det er så god stemning i butikken, og alle vil det beste for kundene. Jeg har ikke hatt én dårlig opplevelse på over fire måneder i jobben.



Jannicke Fagerbakke og Siren Mildestveit, salgsansvarlig for Gelia-segmentet i Ahlsell, sammen i Ahlsell-butikken i Åsane i Bergen.

Vil skape flere gode resultater med kollegene

Jannicke begynte i jobben den 1. oktober 2021. Den samme måneden ble Åsane-butikken kåret til månedens butikk i Ahlsell-systemet. På spørsmål om hva kåringen betyr for henne, vil hun ikke ta på seg noe av æren.

— Det er utrolig gøy å være en del av et lag som lykkes, og det er jo nettopp slike resultater jeg motiveres av. Den seieren tok vi takket være de flotte menneskene jeg jobber med, og jeg gleder meg til å være med på å gjenskape den suksessen mange ganger i fremtiden.

Hittil har hun brukt mye av tiden sin på å bli kjent med kolleger og kunder, men også på å gjøre endringer i butikken.

— Jeg har jobbet mye med å bygge butikker og vil hele tiden skape en butikk som gjør det enda enklere for kunden å finne frem og gi de enklest mulig tilgang til det de trenger.

Setter pris på proffkundene

Etter mange års butikkdrift med privatpersoner som kunder, setter hun pris på å bygge kundeforhold med proffkunder.

Vi blir veldig godt kjent med kundene. Det er enkelt å få tilbakemelding fra de og det gjør det mye enklere for oss å tilpasse butikken etter ønskene deres.




Sterke kommunikasjonsevner

Dirk Wilhelmi er regional salgssjef for butikkene i region Vest. Han sier at butikkdrift ligger i Jannickes ryggmarg.

Hun er flink med konsepter og flink med folk – og har en positivitet som smitter over på alle hun møter. Måten hun jobber på er veldig strategisk og planlagt, og så er det bemerkelsesverdig hvor raskt hun kom seg inn i arbeidsmiljøet – det handler om de gode kommunikasjonsevnene hennes, forklarer Dirk.


Ahlsell

Melding fra Ahlsell

Javascript er avstengt i din webbleser. For full funksjonalitet anbefaler vi at du slår på Javascript